Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, juni 14, 2014

Pinterest challenge

Pinterest challenge

Heb jij dat ook? Zomaar, midden op de dag, even een poosje Pinterest koekeloeren en 1001 dingen (her)pinnen? Ik heb besloten dat alleen kijken me te weinig oplevert. Er moet wat gebeuren. Nou is één van de dingen die ik op die site regelmatig tegen kom het fenomeen “the … challenge”, bij voorkeur iets met 30 dagen. Hier wil ik mijn eigen draai aan geven en dus begin ik de “once a month pinterest challenge”. Wat houdt dit in? Ik ga iedere maand een ding van mijn pinterest borden uitvoeren. Dit kan variëren van een recept bakken tot kunst uitvoeren, een haar-in-de-knoop-leg uitvoeren of een make-up doosje ter hand nemen, een haakpatroon haken of groene vingers kweken, kortom, het wordt een verrassing! Weinig regels, maar wel een update voor de laatste dag van de maand.
Denk je nu “dat is ook iets voor mij!”, doe dan lekker mee! Laat je blog stek in de antwoorden slingeren, dan kom ik ook bij jou langs om te kijken hoe het je vergaat.
20140608-222851-80931552.jpg
Bovenstaande heb ik gekopieerd van het blog van Ootje-nack, ene dit vind ik nou een leuke uitdaging. De maand Juni heb ik al volbracht begonnen met 1865 Passion Sampler, wie doet er nog meer mee.

Geen opmerkingen: