Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, juli 13, 2014

in het vorige blogje was ik nog druk bezig met de Love Bird lane in elkaar te zetten, inmiddels zijn we een stukje verder, gisteren heb ik hem gesandwitched ( gedubbelt).
en ligt  hij nu te wachten om gequilt te worden, alleen kwam ik er gisteren achter dat mijn wit op is.
omdat ik hier nu toch niet verder mee kon, maar verder gegaan met het naaien van mijn flying geese blokjes.
en die zijn nu ook allemaal af, moeten nog op maat gesneden worden van 2,5'' bij 4,5 ''. ik heb er 335 nodig maar heb dr wat meer gemaakt denk ik.

ook zijn er weer blokken van de passion sampler af, 6 blokken hebben we nu gemaakt
de laatste 2
en de eerste 4.

zoals jullie kunnen zien de quiltzin is weer helemaal terug.

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Het ziet er allemaal erg mooi uit. Jammer dat je geen quiltgaren hebt maar je hebt nog genoeg andere leuke dingen onderhanden.

Grit zei

Das sieht wunderschön aus.
LG Grit

foekie's fashion zei

Zo te zien ben je met heel veel leuke quiltdingen bezig. Fijn dat de zin weer terug is. Groetjes van Joke