Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, maart 15, 2015

eindelijk af

in maart 2010 mee begonnen, jarenlang als top op een stapel gelegen, 
en vandaag 15 maart 2015 is hij dan eindelijk af



De stoffen mocht ik in 2010 uitzoeken vd de dames van de timbleberrie 3's company block vd maand, die we bij Magdaleentje deden, ik maakte die op met de hand, en voorzag de andere deelnemers die hem ook op de hand wilde maken van malletjes.  

die quilt is ook nog niet af, die ben ik met de hand aan het quilten, duurt dus nog wel even voordat hij af is.

5 opmerkingen:

Caroline zei

En nog meer geexperimenteerd met je longarm? groetjes Caroline

Quibi zei

Prachtig hoor!

Yvonne zei

Mooi geworden zeg!

Ans zei

Die is mooi, prachtige kleuren!

Guusje, zei

Prachtig.