Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, mei 17, 2015

wat af en wat nieuws


 De Top heb ik gemaakt in het quiltweekend van 2013. het patroon komt van de moda bake shop, lawn chair quilt ( geloof ik) daar gemaakt met een jelly roll, ik heb de stof zelf gesneden, en een extra randje toegevoegd.
Op Fatcat patterns is een nieuw blok vd maand begonnen, ik vind hem zo leuk! dus maar begonnen,
maak de blokken wel kleiner, print 2 pagina's per vel ( inplaats van 1) blok is gesneden op 9,5 inch.
nu nog festoneren, en dan kijken bij de quiltwinkel of ze deze achtergrond stof nog hebben want die vind ik wel heel erg mooi, en ik heb er niet meer van, snik snik.

2 opmerkingen:

Nana's Quilts zei

Such a cute quilt Jacqueline. Did you do your own quilting?

Yvonne zei

Mooie quilt is het geworden en een leuk nieuw patroon gevonden. Hopelijk de stof inmiddels ook?