Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, juli 25, 2016

werk vd afgelopen maanden

afgelopen maanden veel gedaan
mooie grote Sampler voor Josien doorgequilt

mijn eigen Sampler eindelijk gequilt, en hij ligt inmiddels op bed, slaapt heerlijk met dit warme weer.

een rood witte quilt gemaakt

 deze mooie quilt voor elly door mogen quilten
 eindelijk mijn puzzelquilt doorgequilt
leuke achterkant hé!

en ergens tussen door ook nog 2 dromenquilts afgemaakt.
nr 2 is bijna het zelfde andere randstof erom heen

en ook al zo'n leuke achterkant



2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een productie heb jij! Prachtige quilts hoor!

Nana's Quilts zei

Lovely quilts, Jacq. Hope you and all the family are well. Happy summer.
Marne