Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, mei 09, 2006

q Snap frame

Vanmorgen om 9 uur stond de postbode al op de stoep met een grote doos in zijn handen.
met daarin de Q snap frame die ik besteld had kan niet wachten om te beginnen.

Zaterdag 6 mei was onze eerste concours van dit seizoen,
Wouter gaat competititie rijden met Obsesion.
en het ging redelijk goed, Obsesion vond het allemaal erg vreemd, was opvallend rustig, zeg maar verlegen hihi.
probeerde om er tussen uit te gaan midden in de wedstrijd (oeps).
maar we werden uit eindelijk 8 ste van de 16. dus voor ons eerste concors van het seizoen niet verkeerd.
komende zaterdag moeten we naar de uithof in Utrecht, dat is een hele mooie wedstrijd, waar veel te zien is, ook het marathon rijden waarmijn hart meer ligt dan bij het concours rijden.
zal zaterdag eens kijken of ik foto's kan maken.

gisteren weer eens aan het stof verven geweest, gaat straks allemaal in de was machine, is altijd best spannend om te zien of het er uit komt zoals ik in gedachten had.

ene vanavond onderga ik een metamorphose, hihi, ben kapers model, dus ben benieuwd wat ze met me gaan doen.

Geen opmerkingen: