Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, mei 04, 2006

frame

Nu ik zoveel positieve verhalen hoor over borduurframes/q snaps etc
heb ik dan toch maar besloten om er 1 te bestellen.
ben benieuwd hoe dit werkt!

Gisterenavond hielden ze de optoch die voor koninginnendag gepland was, maar die door de regen afgelast was.
het was een leuk gezich al die trekkers met oranje karren. en vrolijke kinderen erop.

zo ga nu even achter mijn dochter aan die zich langzaam aan het uikleden is, en een spoor van rommel achter laat in huize Wouters

vanmiddag achter de naaimachine gekropen, het plan was om lime groene en fucsia roze kussenhoesjes te maken voor op de bank.
toen ik de naaimachine op tafel zetten wijzigde het plan, en is de lime groene stof veranderd in een gordijntje/valletje voor het keuken raam.

En tja als je zo'n mooi raam heb moet je natuurlijk de rest ook even netjes maken. dus ik heb nu een opgeruimde keuken :D

Geen opmerkingen: