Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, mei 03, 2006

rot dag

En niet alleen een rot dag maar eigenlijk al deze hele week gaat het knudde, heb bij het minste of geringste last van migriane.
Maandag ochtend naar de fysio geweest die me weer goed los heeft gemaakt, heb geen pijn in mijn nek, maar mijn linker pols doet erg zeer,
dus borduren wil niet. kan het niet vast houden.
heb wel wat garen op bobbins gewonden vandaag, samen met kimberly.
die ook wat boodschapjes voor me heeft gedaan.
wel gezellig z'n grote dochter van een vriendin, als ze weer vakantie heeft komt ze een paar daagjes logeren.

Geen opmerkingen: