Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, mei 29, 2006

van alles wat


Inmiddels is mijn kussen van mijn patchwork en quiltles af.

Gisteren ben ik samen met Bianca en Diana naar Chantal en belgie geweest, en we zijn zomaar in 1 keer goed gereden Het was erg leuk om Chantal, llse en Iris weer te zien.en wat kan de man van Chantal lekker koken zeg, (ene het is een erg leuke man hihi), we hebben heerlijk gegeten, ene Chantal leuke Jongens heb je!Helaas werd Iris niet lekker en ging na het eten naar huis, wel liet ze heerlijke aardbeientaart achter die was zo lekker ,dat ik 2 stukken heb gehad,uhmm schaam me diep! De terug reis ging ook goed, alleen kwamen we in een file door een ongeluk, en werd ik na de file reisziek, zodat we net over de grens gestopt zijn, in de frisse lucht kwam ik al snel weer tot positieve en hebben we maar even wat gegeten het was inmiddels ook al half 7. en de rest vd reis mocht ik weer voorin zitten. Bianca was bang dat ze de achterbank moest schoonmaken. ene omdat we toch flink melig werden zijn we in Horst maar even door de mc drive gereden voor een heerlijk mc flurry rollo o die zijn zo lekker, je zo er bijna 2 nemen hihi

Vanavond hebben we avond vierdaagse dus loop ik al die overtolige kilo's er weer af. Dat word morgen spierpijn!!!



Geen opmerkingen: