Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, juni 02, 2006

Gisteren heb ik op Sara gepast, dochtertje van een vriendin.
een heel lief en gezellig klein meisje van 7 mnd.
Alice vond het ook erg leuk en was op haar manier erg aan het moederen,
alle knuffel beesten werden opgezocht en bij Sara in het Camping bedje gelegd.
en maar kletsen tegen Sara. die op haar manier vrolijk terug kletste.
Tussen de middag met zijn alleen overblijven opschool, was even vergeten dat ik dat ook moest doen, en ook vergeten dat het een heel geschouw is met een maxi cosi hihi.
Maar Sara had het goed naar haar zin vond alle aandacht van de damens wel erg leuk.
Wel vroegen ze zich af hoe ik nu zo snel een baby had gekregen hihi.

om 6 uur de jongens naar het terein vd avond vierdaagse gebracht en ze uitgezwaaid.
ten gauw naar de straat gelopen om nog een keertje te zwaaien.
daarna met de auto naar een andere plek, waar Wouter inmiddels ook was aangekomen met alice op de fiets om ze hun zakje snoepjes te geven.
had om 5 uur al zakjes chips met een touwtje eraan gemaakt, voor de vriendjes.
Maar blijf me verbazen om de hoeveelheden snoep die sommige kinderen krijgen, zo ontzettend veel, dat het in mijn ogen niet leuk meer is.

Van af die plek in de auto gestapt om naar de laatste avond van quiltles te gaan.
Mijn kussen is goedgekeurd en is daar gebleven voor de opendag die er morgen is.
vd zomer gaan we een avond bij iemand een dvd kijken waar quilten in voor komt, moesten bonbonblok en tissues meenemen.
We hebben tips gehad , veel gekletst, en stof uitgezocht voor cursus 2 waar in we met een rand stof gaan werken

Geen opmerkingen: