Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, juni 11, 2006

Vd week heb ik het eerste kussen wat voor mijn moeder word af gequild
moet alleen even wachten tot volgende week, dan is de rode stof er als het goed is weer.
zodat ik ik hem als kussen af kan maken.


nu wilde ik verder gaan met het andere kussen die bestaat uit 4 verschillende blokken net als de paarse.
is mijn ecru bloemetjes stof bijna op, dus daar moet ik ook even naar kijken, anders, moet ik de blokjes die ik moet maken van het weerhaantje maar in 2 delen maken inplaats van 1, dan moet het lukken met het stukje stof die ik nog heb.

Gisteren kwam ik uit bed met hoofdpijn, hoopte dat dat over zou gaan als ik mijn hooikoorts medicijnen had genomen
en een ibuprofen, het leek erop goed te gaan,
dus ik gewoon naar de mange om te helpen met de clubkampioenschap, ( ik zit met 3 andere in het clubkampioenschap comissie). We reden dit jaat voor het eerst een dresuurwedstrijd op het nieuwe buiten terrein.
en voor mij is dit super goed bevallen, we hadden dan ook super goed weer.
helaas sloeg halverwege de middag de hoofdpijn weer toe, en ben ik nadat we de punten hadden geteld gauw naar huis gegaan, en snel in mijn bed gekropen. na 3 uurtjes te hebben geslapen was de ergste hoofdpijn over.
Ik heb alleen erg last van mijn nek, lijkt toch wel met elkaar te maken te hebben, dus doe maar weer een stapje terug.
moet volgens mijn fysio therapeut beter naar mijn lichaam luisteren dus dat gaan we proberen, maar jongens wat is dat moeilijk zeg!!

heb straks een kwarktaart gemaakt, en alvast aardappels geschild en die ga ik nu vast koken, voor de koude aardappels salade voor vanavond.
heb met dit weer echt geen zin in warm eten, maar je moet toch eten hé, dus vond ik dit wel een goede oplossing, en iedereen vind het lekker. scheelt weer hihi

1 opmerking:

Judith zei

Hij is erg mooi geworden Jacq. Ik heb ook weinig zin in eten op het moment, maar wij bbq-en met een lekkere salade erbij. Het is wel erg heet opeens.
Kijk je wel uit met je nek.