Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, juni 12, 2006

machinaal gepatched

Vanmorgen naar de fysio geweest die me nek lekker los heeft gemaakt,
wat voelt dat lekker zeg!
Ik kan me hoofd weer alle kanten op bewegen en heb voor het eerst sinds dagen geen hoofdpijn.
Toen ik thuis kwam vd Fysio zat Bianca op de stoep, nou ja niet leterlijk maar op het bankje.
Ze had haar borduurspullen mee maar we hebben besloten dat dat de volgende keer niet nodig is.
ze heeft geen steek gemaak, we hebben alleen maar zitten kletsen.

Toen ze weer naar huis was had ik door al dat geklets voldoende inspiratie om een quiltblok te maken
op de naaimachine, normaal gesproken doe ik alles met de hand,
maar ik ga voor troostquilts www.troostquilts.nl een quilt in elkaar zetten, en ik had dit blok gezien
als quilt, en vond het zo leuk dat ik hier de quilt mee wil maken.


ik had nog wat lapjes over van mijn paarse kussen en het midden is een lapje jobelan wat er heel mooi erbij paste qwa kleur.
vd week ff stof halen om 9 blokken te maken ik wil de kleuren ecru bruin bruin/rood gaan gebruiken.
het thema van de lapjes is indiaanen vandaar.

op deze ga ik nog wat borduren stroken er langs zetten, moet nog ff stof halen die erbij past, want die is nu echt op!
en dan word het een kussen voor op de bank, kleurt in iedergeval goed bij de andere.

ene het met de naaimachine patchen viel mee erg mee, het gaat in ieder geval veel sneller!
maar dit is natuurlijk een simpel blok, de moeike blokken blijf ik lekker met het handje doen.

1 opmerking:

Judith zei

Dat wordt denk ik mooi zo een quilt, ziet er in ieder geval nu al mooi uit.