Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, juni 16, 2006

Van alles wat

Pfff ook bij Mij heeft de griep toegeslagen, Na dat eerst Alice en wouter er last van hadden, de combinatie met de hooikoorst maakt het er niet prettig op.
mijn hoofd lijkt vol te zitten met watten.
en mijn huiskamer is en puinhoop,Hoe dat komt:
Gisteren middag hebben we bij de leenbakker een computer bureau gekocht en die moest na het eten natuurlijk in elkaar, dus eerst de hele hoek waar de computer staat leeg halen, de tafel waar die opstond uit elkaar schroven etc. Toen het bureau in elkaar zetten, wat toch best veel werk was, was om half 12 pas klaar, en had toen de puf niet om de kamer op te ruimen.
met als gevold dat het nu nog een zooitje is.
We hadden trouwen nu geluk ook, Wouter wilde al heel lang een fatsoenlijke stoel bij de computer, dus had ik maar besloten dat hij die voor vaderdag kreeg. komen we lang het opruimingsschap en daar staat een hele mooie bureau stoel, maar zonder prijs, ik naar de info balie, waar toevalig de eigenaar/filabeheerder? zat, die mee liep, mcoht de stoel mee voor 25 euro, Eerst Wouter laten proef zitten, en die heft hem goedgekuerd. hihi
bij de kassa aangekomen zag ik wat de oorspronkelijk prijs was 99,99 euro. wauw heb ff 75 euro bespaart.
en het zit heerlijk, we hadden ook nog even bij andere gekeken en proef gezeten maar die zaten veel minder lekker.

Geen opmerkingen: