Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, juni 17, 2006

troostquiltstofjes

Van morgen op pas geweest om stofjes te kopen voor de troostquilt
die ik ga maken,
ben goed geslaagd vind ik zelf, had alle geborduurde lapjes meegenomen
en daar de stofjes bij gezocht
en had geluk met 1 stofjes die was 2 meter voor 8,50 in de opruiming
en daar wil ik ook de brede rand strook van maken en de achterkant.

ga straks de portocabin opruimen en de naaimaachine en en de rest van de spullen weer neerzetten zodat ik het kan laten liggen. en zo verder kan als ik dat wil.in de keuken is dat lastig steeds alles opruimen, wat wel moet met een 2 jarig dametje in huis, die overal aan zit, en dan heel mooi zegt mooi hé!



1 opmerking:

mieke zei

Ik vind dat jij hele mooie dingen maakt.
Groetjes Mieke