Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, juli 06, 2006

een feestje



Gisteren hebben Rick en Daan alvast hun verjaardag gevierd, ze zijn beide in de grote vakantie jarig, en omdat Daan verhuisd is vorige week hebben we het bij ons gevierd.
Uit school kwamen de heren en 1 dame gelijk mee, en hebben we patatjes gegeten in de tentjes die ik had gemaakt van lakens.
Na eten hebben ze zich prima vermaakt met de 2 badjes de zeepban, en de tuin sproeier en hebben we nog een potje flessen voetbal gedaan,
iedereen een fles gevuld met water en je moet dan zorgen dat je een ander zijn fles omvoetbalt, wie geen water meer in zijn fles heeft is af, en de gene die overblijft met water in zijn fles heeft gewonnen.
Bij de action had ik nog even waterpistooltjes gehaald, dat werkt altijd hihi (Bianca ze werkte allemaal)
Onder het spelen het nodige drinken, tussen door ijsjes en chipjes en ze waren weer tevreden hihi
al met al een zeer geslaagd feestje.

Geen opmerkingen: