Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, juli 09, 2006

wat af

Vandaag heb ik mijn top geheime borduurwerkje afgekregen.
Ik kan het niet laten zien want het is zoals Bianca het noemt een FBI werkje.
Het is wel een lekker gevoel om het af te hebben, en ik kan er nog een possje van genieten want het hoeft voorlopig nog niet op de post.
maar omdat ik niet weet hoe de komende weken er uit zullen gaan zien, wilde ik het graag afhebben.

verder ben ik ijverig was aan het weg werken, het meeste ligt alweer schoon in de kast.
maar de was machine draait over uren, ook dit alvast uit voorzorg.
al is er een heel lief iemand die aangeboden heeft de was voor me te willen doen. maar ik kon dr moeilijk mijn achterstand was meegeven, niet erg netjes.
Maar ben bang dat ik wel gebruik van dr aanbod moet gaan maken.

Verder ben ik 1 stuk zenuwen, en wou dat het woensdag was.

Geen opmerkingen: