Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, augustus 20, 2006

aan komen lopen

Toen Wouter aan het einde vd ochtend de ponies wilde gaan voeren. kwam er ineens een zwart gevaarte(shetland hengst) aangerend om vervelend te gaan doen bij onze jaarling ponies.
Helaas weet niemand van wie hij is, Politie bureau gebeld, en dan krijg je het regio kantoor aan de lijn. harstikke aardige dame,maar ze wist even niet goed waar ze een shetland pony moest laten hihi.
dus maar aangeboden dat hij in iedergeval vandaag en vannacht wel hier mag blijven, en dan morgen maar ons eigen politiebureau bellen want dan is die weer open.
Langer wil ik hem ook niet houden want nu lopen er 2 van onze eigen ponies buiten, die normaal in en uit het stalletje kunnen wanneer ze willen.
En als het nu een goed opgevoede pony was, maar meneer is verschrikkelijk eigenwijs, en een soort van mini tanker.
We hebben heel de buurt al afgebeld maar niemand weet van wie die is.
En we hebben al gehoord dat er vd week al meer ponies in de buurt zijn komen aanlopen.
het zal toch niet zo zijn dat ze nu ook ponies zo los laten, net als er met honden/katten en andere huisdieren gebeurd?

Geen opmerkingen: