Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, augustus 21, 2006

de eerste schooldag

Zo de helft van de eerste schooldag zit er alweer op.
En ik ben al aan het werk geweest op school.
we hebben de luxe dat we voor de overblijf een heel lokaal hebben.
en ik ben vast begonnen met de spullen ,spelletjes knutsel spullen etc over te brengen naar dat lokaal.
de kleuter juf die hier vorig jaar haar klasje had, was nog bezig met opruimen. en als dat gebeurd is, gaan we zien dat we het gezellig gaan maken.
heb dr zin in.

De zwerf pony.
Tja dat is een verhaal apart aan het worden.
Ik heb een tip: als je een loslopende pony ziet, niet gaan vangen maar de politie bellen en zeggen waar die loopt.
Als je net als ons doet helpen ze je voor geen meter. Ze laten rustig de pony bij je staan. en doen als of ze gek zijn.
Inmiddels zijn we er achter dat hij geen chip heeft (is tegenwoordig verplicht bij pony's en paarden. )Heeft de dierenarts vanmorgen even naar gekeken toen op controlle bezoek kwam bij Obsesion.
Amivedi is bezig met de dierenambulance om een plekje te zoeken.
als ze die niet vinden bind ik hem vast aan de deur van het politie bureau! hihi
hij breekt bij ons de boel af,maar kan hem toch moeilijk weer los laten lopen.
En de politie houd van een afschuif systeem, en zegt het is ons probleem niet
nou de mijne toch ook niet dacht ik, maar goed.
Het is dat het bij ons erg druk is en ik niet op mijn geweten wil hebben dat iemand verongelukt door die rot pony.

Geen opmerkingen: