Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, september 22, 2006

eerste les

gisterenavond weer naar patchwork en quilt les geweest.
en het was harstikke gezellig, een beetje een zooitje ongeregeld.
hihi, Wel een verschil met onze aller eerste les in Januari.
toen waren we heel rustig, nu iets minder. Sorry Aagje, maar Aagje is gelukkig streng genoeg om om koest te krijgen.
we gaan sterren maken met rand stof, ietjes meer werk als cursus 1.
maar wel leuk, ik vond de stof combinatie's van iedereen heel erg mooi!
nu maar eens zien hoever we komen voor les 2.
oja ik kan nu ook het kadootje voor Diana laten zien
ik heb hem gegeven op een heel leuk hangertje houten stokje met een hartje er aan, net als die van chantal ff naar beneden scrollen.

zo vandaag rustig aan doen, anders krijg ik giga op mijn kop vd fysio. en terecht. maar ik geloof dat ik het ergste gehad heb. de pijn is weer dragelijk. en we blijven positief dit was gewoon de top nu gaat alles weer beter. toch?

Geen opmerkingen: