Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, oktober 01, 2006

van alles

zo daar ben ik weer eens hihi.
heb een drukke week gehad
een dinsdag de hele dag bij mijn vader geweest om het een en ander te regelen.wat gelukt is.
woensdagochtend bij Willem aan de schoonmaak. woensdagmiddag migraine aanval en dus op bed gelegen.
donderdag ochtend naar willem tussen de middag overblijf en toen tot 15.15 weer naar willem. donderdag avond ook.en vrijdag ochtend.hij is op vakantie en ze dochters hebben alles opgeruimd en weggegooit en schoongemaakt en ik heb geholpen.
vrijdag tot 15.15 in mijn eigenhuis aan de schoonmaak. daarna even naar het toekomstige huisje van me vader.vandaar uit richting Nijker om nog even wat boodschapjes te doen voor mezelf en me vader, en gelijk even schoenen wezen kopen voor de jongens.
zaterdag aan de poets. en boodschappen doen, taart maken, en sávonds verjaardag visite omdat wouter Jarig was.

dus vandaag even lekker zitten prutsen, heb bijna alle lapjes gesneden voor de barbara pappa quilt. ben dr even mee gstopt want kreeg zere armen. en dat was net over.
Borduren wil nog steeds niet, maar patchwork op de hand gaat goed.
dus ben maar begonnen pm de stroken langs het rode sampler kussen te zetten.

heb het ster blok voor de patchwork les ook af. donderdag mogen we weer.

(hij paste niet helemaal onder de scanner)
.
wil vd week proberen om de barbara pappa top af te krijgen.

1 opmerking:

Judith zei

Je hebt niet stil gezeten zeg. LOL en natuurlijk moet de top af zijn ;-)