Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, oktober 02, 2006

lekker dagje gehad

zo heb vandaag een lekker dagje gehad, niet veel bijzonders gedaan vanmorgen.Op advies van de fysio dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren en ook eens een dagje weinig moet doen.uhm valt niet mee hoor! Vanmiddag toen Alice op bed lag lekker bezig geweest met de troostquilt, ene die gaat lekker, ben al zover dat ik morgen de blokken af wil maken. een blok bestaat uit 9 blokjes dus 3 rijen van 3. ene ben al bezig om de rijen aan elkaar te zetten. dus een zaterdag is die makelijk af!
jippie! hoop stiekum een donderdag al want dan kan die mee naar les.
kan ik showen en gelijk reclame maken voor troostquilts!.
en nu ga ik lekker me bedje opzoeken.

Geen opmerkingen: