Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, oktober 08, 2006

verjaardag exchange

Op het borduurhoekje houden we een verjaardag exchange, je maakt voor iemand een geborduurd kadootje + een ander kadootje erbij.
en je krijgt dus ook van iemand?? iets terug.
ik kreeg mijn kadoo dus van Pascale en die heeft me verwend!
kijk maar, alles zat verpakt in een prachtige doos!
en in die doos zat heel erg veel kijk maar.
mooi hé, ik voel me zo ontzettend verwend, Pascale heeel erg bedankt
voor al het mooi's ben er zo blij mee! het is zo mooi allemaal



Geen opmerkingen: