Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, oktober 08, 2006

verjaardag 2

mijn verjaardag begon vd week al met een doos van Chantal uit Belgie, die ik geprobeerd heb om dicht te laten zitten, maar een vrijdagavond/nacht ben ik gezwicht en heb hem open gemaakt.
en het volgende mooi's kwam eruit:

geweldig hé dat spelden kussen! Chantal heel erg bedankt!

zaterdag halverwege de ochtend kwam Judith haar kadoo brengen:

de prachtige stapel met quiltstofjes de bovenste 3 met sneeuwpoppen en de andere allemal bijpassend, nu een mooi project er voor verzinnen, maar sttt niet verder vertellen vind het jammer om er in te gaan knippen hihi
smiddag's stonden Bianca en Diana op de stoep. en die hadden ook al zo iets leuks mee, ze hadden samen een hele leuke Kerst slinger geborduurd


geweldig hé! ene hij kan best blijven hangen toch tot de kerst!

smiddag kwam ook me vader nog en daar kreeg ik een fooitje van, waarvan ik een hele grote quilt snijmat van ga kopen die ik al heel lang wilde hebben maar boven budjet was hihi
halwege de middag kwamen Janny en Janny, met 2 grote bol chrysanten
en drentebol en een koek vanuit Grongingen.
dus ik was echt jarig! Zo leuk dat jullie er waren ene dat gaan we gauw over doen dan komen we jullie kant op!

maar het is nog niet over: aan het eind vd middag staat er een man voor de deur met een grote doos, of ik jacq ... ben ene of ik even wilde tekenen
ja dat wilde ik wel en wat kwam er nu uit die doos een prachtige bos bloemen van Iris!

dat verwacht je toch niet! Iris dikke knuffel!

sávonds bleven er een aantal mensen eten en hebben we chinees laten komen, dat smaakte heerlijk en het was super gezellig zo'n lopend buffet hihi
en rond 7,30 kwamen de buren binnen druppelen van Miranda (die borduurd ook) michel en Melvin kreeg ik een handdoek met aida band en borduur patroontjes,
dus jullie snappen het wel ik had echt een verjaardag en loop nu na te genieten.
vanmorgen kreeg ik de kadootjes van man en kinderen allemaal lekkere dingen voor onder de douche.
en we gaan er nu met gezin een lekkere relax dag van maken

Geen opmerkingen: