Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, oktober 12, 2006

wanneer houd het op?

Net als je denk dat alles in een rustig vaarwater komt, gebeurt er dus weer iets. Er breekt een pony uit, die niet thuis loopt maar in het weiland.
en die raakt vast in het prikkeldraad van de buurman. ahhhhhhhhhhh.
We kwamen er pas achter toen de dierenarts dr al verbonden had en ze met een natblauwverband been in de wei stond,( en er niemand meer te zien was) ik schrok me dus rot. achteraf waren ze ongeveer 10 min weg.
We hebben dr snel naar huis gehaald, inmiddels wis ik welke dierenarts er geweest was, die gebeld om te horen hoe erg het was. het verband mocht er dus vandaag af , als we elke dag gingen spoelen en met een soort van jodium behandelden.
vanmorgen het verband eraf gehaald, en het was niet zo erg als ik gedacht het. maar wel rot genoeg om te gaan ontsteken.
dus nu kunnen we 3 keer per dag het been gaan afspuiten.
We moesten har goed in de gaten houden of ze het been wel gebruikt in verband met beschadigde pezen, maar vanacht liep madam al om het huis heen te wandelen, was dus weer uit de wei, di mala gelukkig thuis ontsnapt, dus ik was vannacht om half 4 bezig om een pony in de bak te doen, waar ze wel in blijft gelukkig. want die man van mij hoorde niks.


ik zit er dus echt heel erg doorheen , gebrek aan slaap mischien.

1 opmerking:

Iris zei

Och meid, jij en je pony's ;-)
Rust je vandaag maar supergoed uit !!!