Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, september 08, 2006

leuke post

Mijn bestelling vd breibrink is er. had een mooie borduurstof nodig om het kadootje te maken voor mijn partner vd verjaardagexchange.
Heb een heel leuk iets in gedachten om te gaan maken, maar kan jullie helaas geen details geven, het is wel iets wat helemaal de smaak van mijn partner is.

en mijn Halloween stofjes die op ik de amerikaanse ebay had gekocht, lagen ook in de brievenbus. jee 2 van die grote lappen, en de stof is mooi!!
Ben dus erg tevreden met mijn aan koop, ff denken wat ik er mee gaan doen.
heb al wel iets in gedachten, maar ook dat is een verassing dus zeg nog even helemaal niks.

Geen opmerkingen: