Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, september 07, 2006

getagt

ja wat is dat nu weer,
nou je vertelt 5 eigenaardigheden van je zelf.

1: mijn dag begint alleen goed met koffie, ben een enorme koffie leut.

2:ik houd niet van om opvakantie te gaan, en als ik er niet onderuitkom om ergens te slapen dan neem ik me eigen kussen mee.

3:ben een ontzettende rommelkont schaam me daar best wel voor

4: Ik heb een hekel aan winkelen of het nu om kleren is of de boodschappen het is een noodzakelijk kwaad.

5: ik vind het moeilijk om dingen uit handen te geven,wil graag alles zelf regelen.

oei, best lastig hoor, hihi, als ik het aan wouter had gevraagd had hij er vast wel een heel rijtje op kunnen noemen. vaak zijn je eigenaardigheden zo ontzettend gewoon geworden.

ene wie zou ik een taggen???
Bianca nu ben jij aan de beurt

Geen opmerkingen: