Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, september 07, 2006

Tussen de middag weer naar school geweest voor de overblijf,
de donderdag is mijn vaste dag.
De moeder met wie ik het samen doe, ging al vrij gauw weer naar huis
omdat er maar 15 kinderen waren(+3 van mezelf=18)maar we hebben ons goed vermaakt!
de oudste uit groep 8 op de computer, met de meiden en 1 jongen hebben we de ramen beschilderd. we zijn nog niet klaar maar het word erg gezellig in ons lokaal.
Hier kan ik zo van genieten hé!
en de andere waren lekker buiten aan het spelen.

zo nu ga ik ff rustig aan doen mijn linker arm protesteerd weer heel erg.
en heb maandag pas weer fysio.

Geen opmerkingen: