Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, november 04, 2006

lieve lapjes en nog meer

Op het borduurhoekje hebben we het lievelapjes project voor leden van het borduurhoekje die wel iets liefs kunnen gebruiken.
Nu zat Chantal met een vervelend iets (ga hier niet over uit wijden)
en had ze wel wat liefs verdiend.
de lapjes zijn geborduurd door: Jacq B, Jeanine, Willeke, Iris en Pascale
en door mij in inelkaar gezet.

Verder had ik vd week behoefde om iets simpels te maken naast me huiswerk van patchwork les., en dat is deze geworden:

er komt nog een rood smal randje omheen en daarom heen nog een rand, wilde eerst een rand maken van de kerst stof maar dat past niet zo mooi word het erg druk van, dus wil nu even kijken voor een donkere groen, of mischien wel blauw, maar eens even kijken.

ene heb gisteren avond ster nr 3 van les afgemaakt, vanavond hoop ik ster 4 af te krijgen.

dan kan ik morgen het rode samplerkussen gaan sandwitchen en quilten.




Geen opmerkingen: