Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, november 16, 2006

verassingpost verstuurder bekend

het maken van dit blog ging niet helemaal zoals ik gepland had, en ik zie een aantal nieuwsgierige mensen, dus zal jullie niet langer in spanning houden
eerst de inhoud hihi



Judith ik had je al bedankt.maar bij deze nog eens
Heel erg bedankt!,
het kwam op een goed moment maar dat wist je al.

4 opmerkingen:

Iris zei

Jaaaa, hou ons niet langer in spanning ;)

Karen en Marc zei

ikke ook benieuwd :-)

Iris zei

Af en toe zo'n engel die weet wat je nodig hebt is heel erg leuk ;-)

Goed gedaan Judith !!

Karen en Marc zei

Inderdaad super Judith, een schat ben je gewoonweg.

En nu de vorderingen, hihi