Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, november 19, 2006

paper piece

Gisteren samen met Judith naar de workshop paperpiecen geweest,
in de stoffen en bay studio, in de quiltkelder.
de workshop was samen met 6 anderen van onze les, en omdat er 2 niet kwamen mocht Judith mee, en Caroline had ook een vriendin mee genomen.

al heel lang wilde ik het land leven gaan maken, maar ja het was nog iets te hoog gegrepen dacht ik.
en nu had ik de kans, ben begonnen met het makelijkste blok het hondenhok, en daarna met de kuikens, die al een aantal pieteputterige stukjes had.
vind het erg leuk om te doen.

het kuiken blok is voor de helft klaar er komt nog een kuikentje naast.
ene hij moet natuurlijk nog een oogje.

2 opmerkingen:

Iris zei

wordt mooi hoor !!!

Vrouwe Nack zei

wordt leuk hoor, echt helemaal jou 'ding'.
Ben trouwens ook benieuwd naar die sneeuwman!

groetjes van Bianca