Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, december 21, 2006

kerstornament exchange



Op het borduurhoekje heb ik een kerstornament exchange georganiseerd
we mochten het ornametje wat we ontvangen hadden pas laten zien, als iedereen het binnen had, en dan ook pas de maakster vermelden, dit omdat we maar met zijn vieren mee deden, en anders wist je zo van wie je wat zou krijgen.
nu had ik de deelnemers gekopeld aan elkaar zonder dat ze dit wisten.
en omdat er een belgische deelnemer mee deed, zou de post langer onderweg zijn, dus heb ik mijn ornamentje( die moest binnen nederland) later gepost om de spanning er in te houden sorry Simone!

Ik had Simone dus als partner en kreeg als eerste dus een pracht van een ornamentje: zie foto's ook had ze er een heel leuk houten sneeuwmannetje met van die wiebelede benen bij gedaan, die is echt leuk! helemaal mijn ding.

1 opmerking:

Karen en Marc zei

Heel leuk zeg, dat heeft ze toch weer eens schitterend gemaakt.