Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, december 19, 2006

werk in uitvoering


omdat een aantal mensen benieuwd was hoe de sterren verwerkt zouden worden, heb ik even een werk in uitvoering foto's gemaakt hihi
heb een fleece kleed over een deur gehangen en daar alles op gespeld.

de foto is gedraaid zie ik, maar goed zo hebben jullie toch een idee

op deze foto kan je goed zien hoe smal de biesjes worden als ze genaaid zijn zijn ze 1 cm.

eens zien of ik van daag alle 3 hoeken kan tekenen en knippen. Ben een beetje gaar, vannacht heb ik ze alle 3 om de beurt wakker gehad, gert is ziek thuis, erg hoesten en hoofdpijn. Alice hoest ook dr longetjes uit dr lijf. dus er zal wel niet al te veel uit me handen komen ben ik bang voor.

Geen opmerkingen: