Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, februari 25, 2007


Gisteren een dagje naar Judith geweest, en we hebben onder het kletsen allebij heerlijk zitten werken aan een patchwork je.
Ik had een vrijdag avond de aplicaties op het lente quiltje gestreken en die heb ik bij haar met de blanket stitch vast gezet. en toch een strookje los gehaald, die zat me niet naar het zin die trok wel erg.
dus vanmorgen even netjes gemaakt.
heb nu even puaze genomen want helaas krijg ik erg pijn in mijn polsen van de steelsteek waarmee ik de bloemsteeltjes en bladeren mee aan het maken ben. de eerste 3 zijn af, de ander zijn getekend hihi met de aqua marker
ga de tekst Lente ook nog even weg halen en recht erop maken, vind hem zo toch niet zo mooi.

Geen opmerkingen: