Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, maart 02, 2007

wokken


Gisteren waren Wouter en ik zelf 12 en half jaar getrouwd, en zijn we met de kinderen en mijn Vader wezen wokken, had me bedenkingen of mijn vader dat wel zo leuk zou vinden, maar gelukkig vond hij het erg leuk. de kinderen ook!, ze konden zelf weten wat ze aten en eerst kozen ze veilig voor patat en frikandelen, maar later gingen ze ook de chinese hapjes(vooral Rick) proberen, ene ging Gert ook wokken. Alice heeft wat patatjes gegeten maar ijs was bij haar favoriet. Heb een leuke avond gehad!


vandaag heb ik blok voor de lotto van de quiltkletsers gemaakt, erg leuk om te doen.

2 opmerkingen:

Shirley zei

Jacqueline hij is super zeg, dat blokje, hele mooie kleurcombinatie! Ga je er voor jezelf nog meer maken?

Karen en Marc zei

Heel mooi Jacq. Lijkt me ontzettend leuk om te doen zo'n lotto.