Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, februari 20, 2007

sokken breien

een flinke tijd geleden heeft me moeder me sokken leren breien op eigen verzoek voor ooit!
helaas is die ooit veel sneller gekomen als verwacht en moet ik dus zelf sokken breien.
Had al sokken voor me vader opgezet in normaal sokken wol grijs. erg saai dus hihi.
maar verder dan de helft vd boord was ik nog niet gekomen.
zaterdag op de handwerkbeurs zag ik van die leuke gekleurde sokken wol liggen die me naam riepen, dus gekocht en ook gelijk kleinere breipennen want op de grote is sokken breien voor Alice geen pretje. en ik kan het nog, ben al door de moeilijke stukken heen en bezig aan de voet
ook heb ik de boord iets anders gedaan dan ik geleerd heb, ik zag op de beurs dat ze maar een klein stukje in boord steek doen en de rest in tricot vond dit eigenlijk wel leuk, dus maar gedaan. Ophttp://www.wolhalla.nl kan je leuke wol vinden ene ook sokken brei patronen, en nee heb geen aandelen, maar ze hebben me erg leuk geholpen op de handwerk beurs.




Geen opmerkingen: