Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, februari 19, 2007

druk weekend



pfff ik ben niet meer bestand tegen drukke weekende geloof ik, ben helemaal gaar.



het begon zaterdag ochtend toen ik om half 10 op gehaald werd om naar de handwerk beurs in zwolle te gaan. we waren er om iets over 10, en toen stond er al een rij voor de kassa!



zo druk is het s'morgens wel gebleven na 1 uur werd het wat rustiger gelukkig, maar de warmte die bleef, jongens het leek wel een Sauna, en daar ben ik ook niet gek op hihi

ik heb me aardig ingehouden: heb gekocht heel leuk verloop quilt garen ecru/bruin, 3 patroontjes van Atelier bep 1 met kuikens en 1 spring ene een sneeuwpoppen echtpaar.flisofix en flisofix met 4 voorbedrukte suebonnet sue, een een bolsokken wol met mini bamboe breipennen, verder geen stofjes gekocht alles wat ik zag, hebben ze in me eigen winkeltje ook, dus koop ik het liever bij Riet, scheelde weer schouwen. om kwart over 3 nog een bakje koffie gehaald die we in de auto hebben opgedronken en toen weer richting huis gegaan, daar was ik ook aan toe me schouders waren flink aan het protesteren. thuis aangekomen even gezeten en naar me vader gegaan, om groente soep te maken. om 10 uur waren we weer thuis


Zondag:


Ome aart en tante Hillie waren jarig geweest, en mijn vader wilde daar wel graag heen, en vroeg of ik mee ging, omdat hij het niet zo fijn meer vind om het hele stuk in de drukte (viel nu mee) te moeten rijden. ene omdat Ome Aart toch wel een speciaale oom is , ben ik mee gegaan. me bol sokken wol en breipennetjes mee, heb daar een mini sok zitten breien, ben ik thuis zie ik dat ik bij de teen een steek heb laten vallen en die kreeg ik niet meer omhoog, en met uit halen wist ik niet maar waar ik was dus maar helemala uit gehaald. oeps. het was een schattig pasgeboren bay sok maatje met een mooie hak, een echt mini sokje, maar goed het positieve is dat ik weer weet hoe ik de grote en kleine hiel moet breien, dan steken op moetnemen etc. kortom ik weet weer hoe ik moet sokken breien. Daar Bami gegeten en om 4 uur weer naar Huis(was om half 1o van huis gegaan) me vader weer in Putten afzetten, en om 5 uur stapte ik weer binnen, waar Gert al aan kwam rennen toen ik thuiskwam, met de mededeling dat we gezin uitbreiding hadden. de hamster( die we nog maar 14 dagen hebben) had baby's oeps niet de bedoeling eigenlijk, gelijk even maatregelen genomen de kraamafdeling even klaar gemaakt, de oen heeft op de bovenste verdieping in het ratje haar nest gemaakt, even met karton de boel afgezet zodat ze rustig liggen, en een hand hooi, erin gedaan zodat ze een echt nestje heeft.


gisteren avond maar patat gemaakt, nieuwe sokken opgezet maar dan voor Alice nog maatje klein hoor hihi, Gert zijn kleren gewassen want die is vanmorgen opgehaald door opa, en vandaag doe ik niks nou ja alleen wat echt moet







Geen opmerkingen: