Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, februari 12, 2007

zomaar even

jee het is alweer een kleine week geleden dat ik me laatste berichtje heb geplaatst.
de week is omgevlogen zeg!

dinsdagavond ben ik naar de bee geweest, die we hebben met de meiden van les.
1 keer in de maand les en 1 keer in de maand bij iemand thuis.
het was echt heel erg leuk, lekker teuten en elkaars werk bekijken, heb nu al zin in de volgende keer.


wat heb ik verder gedaan deze week? me keuken gepoetst elke dag de overblijf gedaan op school, een vrijdag nog even bij Willem de boel gedaan. en toen was het al weer zaterdag.
boodschappen gedaan, smiddag naar me vader, daar lekker ouderwetse groentesoep gekookt, aardappels met spinazie en karbonades, en gelijk een pan rundvlees gemaakt, en in de combi magnetron kippepootjes gebraden, hihi ik kwam er achter hoe het werkte dus gelijk maar geprobeerd.
dus weinig nieuws deze week.


heb wel wat zitten patchworken maar niet zo heel veel
ben verder gegaan met me zomer project


ben over de helft hoef nu nog maar 5 blokken te maken.
zit er aan te denken om wat te apliceren in de grote vlakken. maar weet nog niet wat.


verder doen we op het borduurhoekje een patchwork mysterie en stap 1 is inmiddels geweest,
vind het heel erg spannend, had het ontwerp gemaakt voor me eigen, en toen was er vraag naar een mysterie, en heb ik aan een aantal mensen het ontwerp laten zien, en die vonden dat ik die best als mysterie kon doen, brrrr, het is voor mij dus net zo spannend ald de gene die hem aan het maken zijn.
zelf werk ik vooruit, maar dat kan ik nog niet laten zien, want ze lezen me blog!
Dit is stap 1 die maken ze 10 keer





Geen opmerkingen: