Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, februari 06, 2007

zomaar

kom niet op gang vandaag, erg hé!
vanmorgen Alice naar peuter speelzaal gebracht, even mail gelezen, daarna eten gekookt voor vanavond, een oven schotel, moet weg voor het eten, en dan hoeft Wouter alleen maar de oven aan te zetten.
Me vader had vlees geregeld en dat moet ingepakt worden, maar omdat ik vanavond me eerste Bee, heb kwam dat niet goed uit, dus maar geregeld dat ik gelijk nar hem toe ga als Wouter uit zijn werk is, ik daar help inpakken en daarvandaan naar de Bee gaat, die maar 10 min bij hem vandaan is,
maar goed verder komt er dus niks uit mijn handen, heel raar me hoofd zit vol plannen, maar me handen werken niet mee.
ben nog wel wezen over blijven op school gisteren ook al, de moeder die het normaal doet had een dochtertje in het ziekenhuis liggen, dus ben ik maar in gesprongen, normaal doe ik de donderdag en 1 keer in de 14 dagen de vrijdag. is meestal erg gezellig.
maar goed heb wel zin in vanavond

Geen opmerkingen: