Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, maart 12, 2007

lekker weekeind gehad

mmm ik heb een heerlijk weekend gehad.
zaterdag morgen eerst alles gezogen in huis, oudpapier opgeruimd etc,
en toen ik dat gedaan had kon ik heerlijk gaan zitten prutsen en heb ik dus het slaappopje afgemaakt.
aan het einde vd middag zoals gewoonlijk naar mijn vader heerlijke tomaten soep gemaakt, kippenpootjes uit de oven met rijst en kerrie saus. mhjamie smaakte goed!

vanmorgen lekker een poosje kunnen uitslapen maar omdat het zonnetje zo lekker op het raam scheen niet te lang blijven liggen.
Alice ging met wouter d eponies voeren, en d ejongens ging voetballen, dus had het rijk even allen hihi, en ben het rode sampler kussen gaan sandwitchen, had er nu pas de rust, blijft toch raar omdat ik hem gemaakt had voor me moeder.
heb het lente quiltje top afgemaakt, en ook gesandwitched, en ben begonnen met quilten, onder de harry potter film,
die wilde ik graag zien, omdat ik nog nooit een boek of film gezien heb, werd wel een keer tijd,hihi, snap nu waarom iedereen het zo leuk vind. op naar deel 2
en nu me bed in is al ruim over bedtijd voor deze dame (o:10)

Geen opmerkingen: