Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, maart 15, 2007

quiltweekeind

oei o zo spannend, Morgen middag word ik door judith opgehaald om naar het quiltweekeind te gaan. Heb er heel veel zin in maar, vind het ook super spannend, vind slapen om vreemde bedden helemaal niks ene niet verder vertellen maar heb last van heimwee. maar goed ik hoop dat ik daar met zoveel gezellige damens geen last van heb. uit voorzorg neem ik me eigen kussen mee, heb gisteren al heel veel quiltspullen in een tas gedaan, kon niet kiezen wat dus heb maar van alles mee genomen. vervelen zal ik me wel niet doen hihi ga zometeen, lekkerde de runderrolade braden om mee te nemen, en voor de heren en dametje 2 ovenschotels, een zaterdag avond wilde ze bij Opa gan patat eten als Opa dan al thuis is, want die is vanmorgen al weg gegaan richting het noorden om daar een paar daagjes te blijven.
zo ik ga aan het eten beginnen want een runderrollade moet wel lang opstan anders is hij niet te eten.

1 opmerking:

Judith zei

Het lijkt nu heel spannend, maar het weekend is om voor je erg in hebt. Was tenminste de vorige keer ook.