Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, maart 19, 2007

weer thuis

O jongens wat heb ik toch een ontzettend leuk weekeind gehad,
mijn hoofd tolt nog na van al het geklets om me heen, het is nu wel heel erg stil thuis.
had leuke buren aan de tafel, heb heerlijk zitten werken aan de sneeuwpoppen sterren.
heb een vrijdag avond te veel lekkere dingen gegeten, heb een zere keel van het vele praten, heb wat nieuws geleerd hexagonnetjes maken (englisch paperpiecen) Dorry en Yvonne bedankt voor de hulp. en Yvonne heb al knijpertjes besteld, dat werkt toch wel erg lekker!Wat is het lekker om gewoon aan tafel te schuiven en te kunnen eten, daarna weg te kunnen lopen om gewoon weer verder te gaan waar je mee bezig was.ben beiden dagen heel verstandig redelijk op tijd naar bed gegaan, en loop nu nog na te genieten. en heb thuis al gezegd volgend jaar ga ik weer.

2 opmerkingen:

Judith zei

Bedankt voor het fijne weekend en ik ga ook volgend jaar weer. Helaas minder verstandig geweest en te laat gaan slapen :-)

Mary zei

het was zeker een geslaagd weekend en je bent een leuk slaapkamergenootje !!!!!