Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, april 20, 2007

Engel en naaimachine

het begint er op te lijken dat de naaimachine en ikke toch vriendjes gaan worden.
dit heb ik gsiteren gemaakt op de Fiets( Fijn Individueel en toch Samen) groep, Vond het altijd erg moeilijk om het met de machine netjes te krijgen. maar het lijkt erop dat ik het toch wel kan of is het beginners geluk hihi. maar goed ben best trots op mezelf, ben nu bezig met de ster van Ohio, de eerste lapjes zijn gesneden. Vanmiddag de Engel voor Jacq B afgemaakt, voor onze ruil.
zo nu nog even stofzuigen, en een doek door de wc dan kunnen de dames van het borduurhoekje morgen komen

1 opmerking:

Anoniem zei

oefening baart kunst !!! jammer dat je foto niet zo duidelijk is. Maar je engel ziet er mooi uit !!