Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, april 19, 2007

nieuwtje

We krijgen een hondje een Westie! Afgelopen Zondag belden mijn Oom of we iemand wisten voor een 2 jarige westie dame, die een nieuw huis zocht. ik heb een zwak voor dieren die andere mensen weg doen (en nu geen slang of iets dergelijk komen brengen want die komt dr niet in)dus ik Wouter lief vragen of het goed was, hihi weet het te erg, maar je moet weten dat Wouter niet van kleine hondjes houd, maar goed hij houd ook niet van de katten, die inmiddels al op de bank mag slapen,en die eerst alleen in de bijkeuken mocht.maar goed na even te mopperen van zijn kant ene ik alleen maar lief kijken en niks zeggen, zei hij toe dan maar hihi, inmiddels is er al een stuk afgezet op de stoep en langs het huis zo dat ze niet weg kan lopen. ook trouwens lekker voor Alice, hoef ik niet meer mee naar buiten, Alhoewel hond en dochter lief mogen niet met zijn tweeen buiten zijn lijkt me niet zo goed plan. de grote varia kennel staat al klaar(maatje duitse herder waar die voor gekocht was) we hebben er 2 dus Arco mag de zijne gewoon houden. gisteren nog even 2 kleine bakjes kauw staafjes om te lijmen hihi en balletje en een kam gehaald, want nu moet ik wel aan vacht verzorging gaan doen. es kijken of ik dat nog kan. het is in ieder geval een kleiner lichaampje als de bouvier die we vroeger thuis hadden en die ik zelf wel geplukt heb. Zaterdag avond word ze gebracht, ben zo nieuwsgierig! ze moest weg om dat ze de kleine(2 jr) daar gebeten zou hebben, maar omdat we hier wel vaker probleem honden hebben gehad zou dit ook wel goedkomen.Het hondje eerst maar eens lekker met rust laten en veel wandelen doet wonderen. stiekum hoop ik weer behendigheid te kunnen gaan doen.

Geen opmerkingen: