Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, april 05, 2007

het is alweer een paar dagen geleden sinds me laatste berichtje,met mijn vader gaat het de goede kant op, erg moe is hij nog maar dat is te begrijpen, al moppert hij daar zelf wel over hihi, maar ja 18 mei word hij 75 jr, en op die leeftijd duurt het herstellen nou eenmaal langer.


verder heb ik vd week nog aan mijn sneeuwpoppen 8 puntige sterren gewerkt i hoek sterretje zit er inmiddels in, de ander 3 zijn getekend en liggen te wachten om genaaid te worden, helaas wil dit sávonds niet kan het niet zijn op de donkerblauwe stof. dus ben bezig gegaan aan de mysterie voor het borduurhoekje, ook leuk! vanavond lekker naar de bee, eens kijken wat ik mee ga nemen. heb trouwens op het internet hele leuke boeken gezien van poppen etc




het sommer boek en easy does it for spring staan wel erg hoog op mijn verlanglijstje

Geen opmerkingen: