Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, april 01, 2007

lammetje
haasje
met mijn vader gaat het de goed kant op, vandaag was hij veel "troep uit zijn longen kwijt, en hij voelde zich gelijk een stuk beter, ene ikke dus ook. ben achter de naaimachine gekropen en heb een lammetje en een haasje gemaakt. en ga nu de rommel opruimen hihi, want me man klaagde dat hij nergens kon zitten in de keuken

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ben blij voor je dat alles ok is met je pa!

Karen en Marc zei

He lieverd, we zijn blij te horen dat het al wat beter gaat met je papa. We duimen hier heel hard mee.

En het schaapje is schitterend, vind hem zo perfect.