Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, mei 15, 2007

rare dagen

Hebben jullie dat ook wel eens dat je het gevoel hebt dat er helemaal niks uit je handen komt, en je in je hoofd zo veel wilt? nou ja in ieder geval dat gevoel heb ik nu dus al 2 dagen, maar als ik dan op schrijf wat ik zoal gedaan heb valt het best mee, gisteren 3 hamster kooien schoongemaakt, de schildpaadden bak ook, het kastje waar de schildpadjes op staan verhuisd naar de kamer, de paardentijdschriften die er in lagen verhuisd naar de kast in gang, het kastje verhuisd naar de woonkamer, daar de bak er weer opgezet gevuld met water en de schildpadjes er weer in. alles gelijk maar even gezogen. een aantal wassen gedraaid, tussen door wezen lezen op school, mm valt niet tegen, terwijl ik echt het gevoel had niks gedaan te hebben, vandaag eerst Alice naar peuterspeelzaal brengen daarna naar Willem en Tineke om hun te helpen, daarnvandaan alweer Alice ophalen, boodschapjes doen (blehhh) vanmiddag alle was van gisteren weg gewerkt in de kasten, behalve het strijkgoed dat moet nog, vond dat ik niet moest overdrijven hihi, kippenhok schoongemaakt, en een stuk tuin omgespit, geloof dat ik het vaker op ga schrijven, en zo meteen ga ik lekker nordic walken. zodat ik vanavond met een voldaan gevoel op de bank kan poffen. quilterigs heb ik weinig gedaan. maar dat komt wel weer goed morgen avond is er weer een Bee. gezellig heb er zin in. morgen ochten eerst naar me vader, de boel weer netje maken, boodschappen doen voor zijn verjaardag a.s. vrijdag etc. ahhh zolang ik me niet verveel is er niks aan de hand toch?

Geen opmerkingen: