Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, mei 26, 2007

ben ik even

zo dat is lang geleden dat ik wat gepost heb, de jongens hebben vakantie, en de inplaats dat ik meer tijd heb,vliegt de tijd door me handen heen. jee wat gaat deze vakantie vlug! ondertussen zitten we dat wachten dat blossem een veulen gaat krijgen, moonlight was een week te vroeg, blossem nu al een week te laat, ze houd ons wel bezig, want als je dr ziet verwacht je dat het elk moment kan komen.verder ben ik druk aan het werk met de kleuren ketting exchange, nee kan het niet laten zien, de ontvanger weet nietwat ze gaat krijgen en ze leest me blog, dus de andere lezers zullen ook even moeten wachten, maar het is erg leuk om aan te werken. Gisteren ben ik hard opgeschoten, zodat het op tijd af is, we hebben namelijk een maand de tijd. Heb helemaal niet het gevoel dat het zaterdag is vandaag, Wouter is werken blehhhh, maar ja het moet, per 1 juni gaat het gedeelte van het bedrijf(Alcoa) waar wouter werkt samen met Sapa, word best wel weer spannend.zo ik ga wat doen

1 opmerking:

Karen en Marc zei

OK iedereen van de blog, niet meer lezen. Kan ik het zien. Nog zo lang wachten voor we weten wat je gemaakt hebt.Niet eerlijk. lOL