Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, juni 07, 2007

stofjes


vol spanning over de stofjes die volgende week hoop ik gaan komen, gisteren zijn ze uit amerika op de post gegaan, en wat ga ik er mee doen, mijn versie vd Dear Jane mee maken, het eerste plan was om de Dj te maken met de moda chocolat serie,maar ze zouden gestuurd worden maar ze zijn er een aantal maanden later inmiddels nog steeds niet (en besteld in ned) een emailtje aan gewijd, en een telefoontje, en nu had ik zoiets laat maar zitten, dan maar niet, maar wel als gevolg dat ik daar dus niks meer bestel.
maar laat deze stofjes maar komen vind ze zo mooi!!!

1 opmerking:

Judith zei

Hele mooie stofjes, dat gaat een hele mooie dj worden