Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, oktober 22, 2007

lekker dag gehad

Vannacht heerlijk geslapen, voor het eerst weer sinds tijden, vannaochtend uitgeslapen, wat knapt een mens daar van op! Had vadaag dus een heerlijke dag, goed in mijn hum. en daar moest ik van profiteren, heb opgeruimd in huis Salon tafel is weer zichtbaar al Alice dr knutselspullen, poppen etc, liggen weer waar ze horen, de vloer is leeg en gezogen,de planten hebben weer water en kijken me lief aan. vanmiddag met de jongens naar boven om hun slaap kamer onder handen te nemen, vond dat ze de troep zelf op moesten ruimen maar dan moet ik wel mee anders weet ik het wel, de heren krijgen deze week een stapelbed, maar dan moest de kamer wel netjes en leeg, en omdat ik niet alles in 1 dag kan, vandaag dus maar een goede start gemaakt, Gert zijn bed is verhuisd naar Alice, die vandaag voor het eerst in een groot bed slaapt, ledikantje is opgeborgen. en mevrouw ligt heerlijk te slapen, die wou zelfs vroeg naar bed. Gert slaapt met een 2 persoon matras op de grond, vond hij best stoer hihi, en het is maar voor een paar dagen. vd week RIck zijn half hoogslaper slopen (lees vakkndig uit elkaar halen), het is de bedoeling dat Alice die krijgt, maar vond de overgang van ledikantje naar halfhoogslaper in 1 keer wel groot, en het is nog maar zo'n klein ding. wel met pit voor de jongens erbij hoor. Ene ze weet nu al hoe ze iedereen om dr kleine vingertje kan winden, gewoon zeggen ik vind jou lief, werkt altijd!
ik ga me bed opzoeken , slaap lekker allemaal,

Today I felt very well so i did some houskeeping, cleaned the living room, where Alice had stored all her toys, on the table and floor, And then went upstairs with the boys to clean there room, the get a new bed this week , and because I can't do every thing in one day, whe start today, I let them pick up the mess they made, But had to be with it, to keep an eye open,
and whe moved Gert's bed to Alice she out of the baby bed, so my little girl is sleeping for the first time in a big bed, she even wanted to go early to bed, and sleeps very well at the moment.
so I am of to bed, sleep well all.

1 opmerking:

Nana's Quilts zei

It is a very important day when the children move out of a baby bed. Is it sad, too? They grow up so quickly. Mijn kleinste kleinkinder is bijna een. Gracious!

Marne