Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, februari 29, 2008

Het is alweer een paar dagen geleden sinds mijn laatste berichtje zag ik, ben druk aan het werk aan de RR voor Marne, ben bijna klaar, denk dat ik hem vanavond wel af krijg, dan zien jullie morgen wel een fotootje ervan, inmiddels ook druk aan het denken, tekenen, voor een lente quiltje, voor mijn eigen handwerkgroepje, het thema voor de maanden maart, april en mei is Lente. ben vollop bezig maar heb nog even niks om te showen

It's afew day's sinds my last post, I am busy with The RR fot Marne, It's almost finished, I drawing a sping quilt, for my own group, handwerkjes, whe do a theme every 3 month And now it is spring, So I have nothing to show, but I am very busy.

Geen opmerkingen: